Cum nu se face o optimizare de site…

trucuri pentru a nu avea un SEO de toata jena

Exista cateva idei enervante despre promovarea unui site, idei care circula, asa, ca niste mici fitzuici intre liceeni… „vezi ca asa se face, optimizarea SEO nu-i nicio scofala, trebuie sa faci asta si asta…“ Asadar, ma vad nevoit sa spun, desi nu-mi cere nimeni sa fac asta, ca, in mod paradoxal, desi unii vor si ceilalti nu stiu, o lucrarea de SEO nu va fi neaparat mai buna daca reusiti sa obtineti una din urmatoarele situatii:

Trafic sporit spre site-ul dvs

Nu veti fi mai bine vazuti de catre Google daca in loc de 25 de vizitori zilnic o sa aveti 100! Explicatia este simpla. Se poate mari traficul prin metode artificiale, sa zicem ca apari si dispari pe un portal de exemplu, ca intra unii si vad… ce-i cu asta, aha, e un site despre … nu ma intereseaza! Adica vax interes…

Google, care nu e o persoana prea frumoasa dar e desteapta foc va spune… aha, asta face un fel de SEO aiuristic, lasa-l sa faca, nu ma duce el pe mine! Pai, ce, voi nu v-ati prinde ca e smecherie?

Site-ul are un web design cu multe efecte speciale

Este posibil ca unele din acestea sa nu fie vazute de Google, ca atare nu le citeste. Nu extrage nicio informatie din ele deci SEO este inutil, ca si cum n-ar fi. Apoi, s-ar putea ca sa se incarce greu. Asta inseamna un sut in fund in pozitionarea Google!

Ati inscris site-ul in directoare de promovare

Adica sa-l inscrii intr-un director nici nu e o crima, ba dimpotriva, dar daca sunteti o firma care vinde pepeni si site-ul a ajuns intr-un portal de filme porno ce ati spune? Daca ati fi Google, ce parere ati avea, asa-i ca ati spune bai ce deshtept e ala care a facut SEO!?

Numele de domeniu este cuvant cheie

Adica ati reusit sa faceti rost de un nume de domeniu care suna cam asa… „pantoful-rosu“ si dvs vindeti chiar pantofi, ei, nah, asta inseamana ca aveti intaietate? Aveti o laie, n-aveti nimic. Simplu. Cand s-au facut numele de site-uri nimeni nu s-a gandit ca internetul este doar pentru oameni si firme unice, adica sa vinzi doar un pantof, doar un tip de blue-jeans, sa zbori doar cu o companie aeriana si exemplele pot continua…

Daca numele de domeniu ar da un avantaj SEO cuiva asta ar insemna o discriminare, o concurenta absurda, nu pot sa spun ca neloiala, altul e termenul… Asadar, nu are nicio importanta ca ai un keyword in numele de domeniu!

(Uitati-va la domeniul meu, e 789.ro si nicidecum SEO Timisoara!)

Hosting-ul ieftin

Da, nu e atat de important, daca serverul se misca cu doar 10% mai incet ca altul, nici nu conteaza dpv SEO! Se poate compensa in alt fel diferenta. Dar daca e greoi atunci nu se incarca paginile repede si asta afecteaza pozitionarea lui, adica oricat te-ai stradui sa optimizezi un site, daca serverul e de rahat e degeaba! Ba, mai mult, te trage inapoi…

Web designer no name…

Ba conteaza! Daca aveti de-a face cu un tip care in lumea net-ului e cunoscut drept spammer… Apoi, daca omul e trasnet la web design dar habar n-are de SEO inseamna ca va iese totul scump. Inseamna ca platiti de doua ori o munca. Dar, in definitiv, toata lumea trebuie sa traiasca, si omul cu web design-ul si cel cu SEO… Faceti ce vreti!

Recomandare: daca sunteti din Timisoara si vreti pe cineva care sa va faca SEO la site, cautati dupa „optimizare SEO Timisoara“ pe Google. Sau „optimizare site Timisoara“ sau „SEO Timisoara“. Asa sa alegeti, nu de pe strada!