Administrez și generez promovare pentru și pe pagina dvs de facebook. Sau alte rețele de socializare, în numele dvs și în interesul dvs. prin postări de o periodicitate convenită.
- Postări care se referă strict la activitatea dvs.
- Postări cu trimitere la articole sau informații externe contului dvs dar care au legătură cu serviciile dvs.
- Popularizarea paginilor site-ului sau anumitor produse din magazinul dvs.
- Informații cu caracter general cu sursă externă sau provenită din site-ul dvs.
Publicarea de note sau articole se face pe contul dvs și/sau în contul meu, pagina mea de pe rețeaua socială respectivă.
De ce să mă ocup eu de contul dvs. de facebook?
Încep cu o concluzie. Cu siguranță că v-ați putea administra și singur conturile de Facebook, Linkedin, Twitter… Dar ar trebui să vă întrebați dacă nu ar fi mai eficient să vă canalizați eforturile înspre sursa și modul dvs de a face bani?
Pentru că în timp ce eu vă promovez serviciile sau produsele puteți să vă ocupați de afacere. Puteți să dezvoltați sau să creați servicii noi, vă mențineți relațiile cu clienții.
Am convingerea că productivitatea dvs ar fi mai mare dacă nu v-ați risipi timpul cu compunerea de texte care să apară pe Facebook sau pe site-ul firmei. Nu este în interesul dvs să vă risipiți aptitudinile în ceva ce nu faceți cu plăcere, nu știți sau alții o pot face mai repede sau mai bine. La fel cum eu nu aș putea să vă conduc afacerea la nivelul și performanța cu care o faceți dvs.
Specializarea este un principiu al relațiilor de producție care stă la baza capitalismului. (Vezi teoria diviziunii sociale a muncii.) Altfel spus, fiecare cu profesia lui.
Să-ți promovezi oferta de servicii și/sau produse pe rețele gen facebook vă ajută pentru că vă puteți selecta clienții. Puteți atrage cititori sau cumpărători pe site-ul dvs. Este o metodă de a vă populariza paginile web.
În principiu sunt trei forme de promovare pe Facebook la care eu mă pot implica:
- reclame plătite care se adresează unor categorii de utilizatori;
- postări pe pagina firmei dvs care să dirijeze spre site-ul dvs.;
- postări în contul dvs care să ducă spre articole din alte site-uri, care nu vă promovează pe dvs în mod direct dar fac o promovare a serviciilor sau produselor pe care le oferiți. În esență, acest tip de postări au rolul de „a educa” utilizatorii și vizitatorii dvs.
Conexiunea Google – Facebook. Cum vă ajută
Între Google și Facebook există o conexiune pe care trebuie să o înțelegem pentru o promovare eficientă. Pentru ca acțiunile noastre să lucreze în favoarea noastră. Să nu muncim degeaba. Trebuie să observăm un aspect: acela că Google include Facebook și nu invers.
Trebuie ținut cont de comportamentul unui utilizator obișnuit.
Atunci când utilizatorul caută ceva cu telefonul mobil (sau la desktop) o face pe Google. Mai rar pe Facebook. (Și mai rar în alte rețele sociale.) Asta înseamnă că dacă sunteți pe stradă, în Timișoara de exemplu, și căutați un magazin de încălțăminte, veți interoga aplicația celor de la Google. Veți afla ce magazine cu pantofi sunt în Timișoara. În funcție de setările telefonului dvs veți afla și care este cel mai apropiat magazin față de locul în care vă aflați.
Concluzia care se desprinde este că va trebui să puneți conținutul relevant în propriul dvs site, iar cel de pe rețelele sociale să incite utilizatorii să vă viziteze. Să afle despre oferta dvs de servicii sau produse. O promovare pe Facebook este o soluție dar nu ajunge.
Sortarea potențialilor clienți. Pericolul ratei de respingere
Postările trebuie să atragă pe site doar acei utilizatori interesanți pentru dvs. Respectiv pe aceia care au potențialul de a vă deveni clienți sau parteneri. Adică dacă vindeți rochii de mireasă, postările/reclama dvs pe Facebook nu ar trebui să se adreseze persoanelor de peste 40 de ani.
Un alt exemplu. Dacă vindeți în Timișoara mărțișoare la prețuri mici, nu ar fi o idee bună să vă faceți reclamă în Constanța. Pentru că, foarte probabil, costul transportului va fi mai mare decât al mărțișorului în sine. Astfel, oferta dvs va deveni neinteresantă.
Postările nu trebuie să aibă caracter înșelător. Adică să puneți pe contul de Facebook imagini cu femei frumoase care se încalță cu pantofi de lux să trimiteți utilizatorii pe site, iar în paginile web să aveți încălțăminte de protecție. Bocanci pentru lucrat în uzină. Oamenii intră pe site-ul dvs., dar când înțeleg că au fost manipulați pleacă rapid. Asta va crește rata de respingere a site-ului dvs. pentru că Google monitorizează comportamentul vizitatorilor pe site-ul dvs.
Efectul este acela că v-ați făcut singuri rău, căci Google vă va da site-ul „mai în spate”.
Rata de respingere
Pe scurt, rata de respingere a site-ului dvs poate creste și sa va afecteze poziția în căutări. Este ceva de genul unui calificativ acordat site-ului. El poate fi așadar influențat (în bine sau în rău) de postările din contul dvs de Facebook.
» Mai multe despre rata de respingere
» Google despre rata de respingere
Difuzare și promovare pe rețelele de socializare de gen Facebook, Twitter sau Linkedin și altele… a devenit o necesitate. Vrem sau nu să acceptăm, ca să ne facem mai ușor cunoscuți, să pătrundem direct la clienți, trebuie să ținem cont de faptul că aceștia socializează. Dacă ați observat, aproape că nu există brand care să nu fie conectat la o rețea de socializare.
Cea mai importantă rețea este Facebook. Deși numeroase voci susțin că rețeaua lui Mark Zuckerberg este în declin și că tot mai puțini oameni o folosesc, iată că statisticile spun cu totul altceva. Cei de la Statista.com spun că Facebook a trecut deja de 2.6 miliarde de utilizatori.
Opinia mea, a dvs și a celor care doresc să fie obiectivi este aceea că rețelele sociale nu pot fi ignorate. Că există oameni și oameni, asta este cu totul altceva. dar, în general, toată lumea socializează. Important este să ajungeți la grupul de oameni din care să vă extrageți cumpărătorii sau beneficiarii serviciilor pe care le oferiți.
Dacă sunteți interesați de serviciile mele aștept să mă contactați.