Paradoxal, desi toata lumea vrea sa fie pe prima pagina in SERP-ul celor de la Google, si desi toti marii specialisti SEO spun ca stiu cum se face asta, eu va spun ce trebuie sa faceti ca sa nu ajungeti acolo! Sic!
Dar, conform principiului reciprocitatii din lumea celor ce fac optimizare SEO, asemanator cu cel din drept al simetriei actelor, pentru ca nimeni nu stie foarte precis ce sa faca pentru a fi primul, sunt ferm convins ca si invers e la fel.
Adica nimeni nu stie exact cum sa procedeze pentru a fi ultimul. Eu stiu ce trebuie sa faci ca sa fii pe pagina a doua!
Formularea teoriei SEO de pagina a doua este urmatoarea: Orice ai face si oricat de bun ti-ar fi site-ul, daca platesti reclama la altcineva decat la Google nu vei fi decat pe pagina a doua. Dar nici ultimul nu vei ramane!
Adevărul despre Google
Teoria de mai sus, plina de must SEO si colcaind de keywords-urile necesare, am scornit-o eu, pe baza observatiilor stiintifice din timpul liber si cu noua biblie „Algoritmul Penguin” in mana, adica muncind la orice optimizare care mi se oferea prin Timisoara sau imprejurimi. Ca atare, fiind o teorie proprie, vor mai trece cativa ani pana va fi bagata-n seama, apoi alti cativa pana va fi discutata si inca multi altii pana va fi recunoscuta.
La fel ca-n „Banuiala unei umbre”, cartea lui Ludwig Soucek, un glumet care si-a gasit sa inventeze o teorie contrara cu cea a lui Eric von Daniken din „Amintiri despre viitor”, lansez asadar si eu acum teoria de pagina a doua de la Google!
Legile lui Ma SEO Tei
Teoria mea despre Google se bazeaza pe observatii proprii, chiar daca mai citisem eu niste articole si ganduri de reformatori SEO-isti, dar nu-i mai tin minte ca sa va dau link-urile spre ei si va trebui deci sa ma credeti pe cuvant. in continuare, cateva enunturi, iar dvs. puteti sa considerati ca sunt niste articole din Noul Cod SEO, pe care sunt in curs de redactare si-l voi scoate la Editura Pam-Pam:
- Oricine-si face reclama pe FaceBook si nu plateste si la Google prin AdWords… va fi pe pagina a doua;
- Daca ai avut cont la AdWords si nu ai mai platit cam demult, vei fi pe pagina a doua iar conturile tale de PayPal sunt blocate;
- Google nu este neam cu Maica Tereza, ca atare iubeste banii si daca vrei reclama fa-o la ei, altfel vei fi in pagina a doua;
- Daca n-ai cont de Google+ vei fi in pagina a doua for ever; și dacă tot s-a desființat Google+ înseamnă că nu mai ajunge nimeni în prima pagină, decât dacă plătește la Google;
- Nu-ti inscrie site-ul in directoare pornografice, caci vei fi penalizat si trecut pe pagina a doua;
- Orice ai face nu vei scapa de pagina a doua, dar nici ultimul nu vei ajunge caci intotdeauna sunt altii mai fraieri decat tine!
Acestea au fost principalele parti componente din teoria de pagina a doua de la Google, iar eu le consider a fi articole de Cod SEO. Dar, din pacate, pana cand lumea ma va baga si pe mine in seama si voi fi proclamat noul Ma Seo Tei Bitea din Timisoara, cei de la Google vor aplica deja algoritmul „Habar Namcare” iar Soucek si Von Daniken vor fi istorie. Mai mult, vor fi spam cu litere groase, caci se vor naste alte teorii si conspiratii de spargere a SERP-ului. Apropo, o stiti pe aia cu scotianul din Caracal? Data viitoare…
→ Beneficiile de a fi pe prima pagină de la Google (în limba engleză)