Nimic adevarat! Nimic gratis…

pinocchio

În optimizarea site-urilor, în tehnica SEO, la fel ca peste tot, este o goana nebuna dupa lucruri gratis, dupa metode nemaipomenite de a face bani, toata lumea te invata cum sa faci ceva ce absolut in mod sigur te va imbogati, ba mai mult, exista unii ce par dispusi sa te invete tot ce stiu ei pe gratis, cum sa-ti duci site-ul pe primul loc în Google. Absolut pe gratis, doar asa, de amorul artei si pentru placerea lor. Credeti?

Daca ne referim la internet, la ce poti invata de pe net, la tutoriale si alte sfaturi superfantastice si verificate 100%, credeti-ma ca daca vi se da o carte pe gratis, doar cateva pagini sunt cu informatie adevarata, ma rog, actualizata, un termen care este mai potrivit. Explicatia este simpla, iar poate mai mult ca în oricare altă parte aceasta se aplică îndeosebi în optimizarea SEO . Internetul, chiar daca pare o lume virtuala, se ghideaza totusi dupa regulile lumii reale. Și știți bine că în viața reala nu există nimeni capabil sa traiasca doar cu aer sau doar admiratori ai falansterului de la Scaieni. Ei bine, in viata reala nu-ti da nimeni si nimic pe gratis. Iar pe internet nici atat. E lege asta! Iar Google o aplică foarte bine.

Vi se ofera cursuri gratuite. Metode si documentatii absolut senzationale care altfel ar costa nu stiu cat. Ultimele instrumente, ultimele nouati, ultimele ultime! Audit SEO gratis! Optimizare gratis. Fals. Cand primiti ceva gratis, o documentatie bunaoara, puteti fi siguri ca e veche, ca mai mult va incurca, va prosteste de tot! Nimeni din lumea asta nu-si va da din mana meseria, metoda de a castiga bani, sursa, pontul, cum vreti sa-i spuneti, fara a se gandi la un profit. Nimeni!

„Free” este prețul pe care (încă) nu-l simți

De fapt, acest „free“`reprezintă viitorul în business. Pentru că nu este free, ceva se plătește, nimic nu este gratis iar dacă veți face studii de marketing veți înțelege. Poate ar fi bine să citiți și acest articol: Free! Why $0.00 Is the Future of Business

Sa luam de exemplu, asa zisele metode de invatare despre cum sa-ti faci o optimizare SEO singur. Nici eu, recunosc, nu spun totul. Desi vorbesc si scriu despre o multime de lucruri, reale, adevarate, ce este mai important nu voi da din mâna niciodata. Si la fel ca mine sunt toti, ne deosebim doar prin sinceritate.

Exista un tip pe net care-mi face concurenta. Unul … nu vreau sa-l caracterizez… nu-l numesc, dar pune la dispozitie publicului larg tot felul de informatii, uite asa, uite asta, ailalalta… asa se face, din cauza asta e asa, ma rog, tot tacamul. Le spune prin materiale video, ca sa fie tare! Asa, daca esti habarnist, zici „uite bai ce tip destept, uite, spune tot! Iar alții, ca să-ți facă o nenorocită de optimizare îți iau pielea de pe tine!“ Zice pe, naiba. Cine are minima curiozitate sa se uite la data fabricarii materialelor, sunt chestiuni publice, se poate vedea dupa data postarii, va avea surpriza sa vada ca filmele alea au fost facute in 2013. Optimizarea SEO pe care o face el este valabilă la nivelul acelui an.

Ei si!? ar zice unii… Sunt habarnistii, incultii, rauvoitorii, ignorantii, caci pe ei nu-i poti convinge cu nimic, ei se uita in gura primului caruia ii iese menta dintre dinti. La fel ca babele si mosii care nu pot fi convinsi ca Antena 3 manipuleaza (uite, a zis la televizor!) asa sunt si clientii acestui individ, clienti pe care ii racoleaza spunanadu-le tot felul de gogosi. Și care văd în acesta un fel de guru SEO…

In internet, un an este mult iar doi inseamna o vesnicie! Asa ca, fiti siguri, daca a fost ceva valabil in urma cu doi ani, acum in mod sigur s-a transformat in minciuna. Asa este si individul acela, minte de crapa hard-ul. Tot ce spune el despre optimzarea SEO este aproape fals, doar virgulele sunt reale… Nu mai este nimic valabil, Google a schimbat totul din temelii si cred ca peste doi ani va fi o minciuna ce este adevar acum, daca nu si mai repede…

Veti zice ca sunt invidios. Da, poate ca sunt. Caci daca as fi avut asa un obraz ca el, cu mintea mea… as fi fost departe. Senator ar fi fost nimic! SEO-man, poate…