Despre optimizare SEO, fără aroganță. Un site despre cum se promovează o pagină web. Fără fraze sforăitoare de genul „misiunea noastră este să…” Dar nici cu „garanții de 100% în prima pagină”, etc. Un site scris de un freelancer din Timișoara.
Site-ul Optimizare SEO Timișoara promovare administrare site-uri se adresează în primul rând celor interesați de tematica „search engine optimization”. Apoi, prin secțiunea de blog are drept țintă pe toți cei interesați de fenomenul de online. Iar dintre aceste două categorii de mai sus, site-ul 789.ro urmărește să comunice cu cei care cred în ideea de promovare prin conținut. Respectiv prin traficul organic, diferit esențial de traficul plătit, cel provenit din reclame de tip Google Ads sau orice alt sistem.
Site-ul este redactat într-un stil cât mai ușor inteligibil. Cel puțin aceasta este intenția, să vorbim despre SEO în termeni cât mai facili. Prin urmare, publicul țintă nu este neapărat cel format din programatori sau agenți de marketing. Deși, dacă vorbim la modul serios, foarte puțini dintre ei știu ce este SEO. Și, mai ales, cum se obține, cum funcționează, cum se administrează.
» Despre SEO, advertoriale și link-uri plătite – dovada că există amatorism printre cei care se ocupă de SEO. Aceștia profită de naivitatea celor care au nevoie de promovarea propriilor site-uri
Site-ul este deținut și administrat de către Matei Bîtea. Respectiv de un fost jurnalist, ceea ce explică stilul accesibil și atractiv al conținutului.
» Freelancer SEO. De ce să lucrați cu mine Câteva argumente în favoarea mea…
» Promovare și marketing. De la ziar la e-mail – Un articol care vă sugerează că marketingul digital nu a apărut din neant.

Istoric: keyword, url și optimizarea site-ului
Inițial site-ul a fost o galerie virtuală de fotografii, felicitări și printuri. Afacerea nu a funcționat și site-ul a devenit magazin online de tricouri personalizate. După un remarcabil eșec în această privință a devenit ceea ce este acum. Respectiv un site care promovează jobul de SEO. Adică Optimizarea și promovarea site-urilor. Se pot trage concluziile:
- introducerea unui keyword în adresa de url nu mai este un criteriu „de clasament al site-urilor”
- istoricul site-ului nu mai este relevant pentru SERP, în acest sens sunt bani aruncați cei plătiți pentru a cunoaște trecutul unui site
- singurul lucru care contează pentru SEO și traficul organic este calitatea și conțintul site-ului, doar în funcție de acestea se va clasa mai în față sau mai în spatele căutărilor cu Google
» Optimizare pentru motoarele de căutare – un articol care explică la modul concis cam ce înseamnă optimizarea unui site
După cum am spus mai sus, site-ul se ocupă aproape exclusiv de tematica SEO organic. Respectiv de îmbunătățirea calității intrinseci a site-urilor. Fiind un site deținut de o persoană particulară, chiar dacă este PFA, posibilitățile de dezvoltare nu se referă la angajări de personal. Nici la dominarea pieței. Există loc pentru toată lumea.

În același timp, mărturisesc că programul mi-este suficient de încărcat. Îmi permit să fac o selecție a contractelor. De asemenea, fiind trecut de vârsta adolescenței, nu mai sunt ahtiat după averi. Am cam tot ce-mi trebuie și caut în special satisfacția pe care mi-o poate aduce un proiect.
O parte importantă din activitatea mea este pe platformele de socializare.
Autor și promotor al acestui site mă ocup de SEO de la începutul anilor 2000. O istorie a activității în domeniul o puteți afla dintr-o postare sugestivă de pe blogul site-ului. Cum am ajuns să mă ocup de web design și SEO.
Recomandări externe de lectură:
- Search Engine Land (cititorilor de limba engleză)
- Le SEO pour les nuls (pentru cei ce stăpânesc limba franceză)