Acasã      Blog      Articole recomandate      Info - Contact      tel. 0727.859.777

gandeste SEO

Optimizare SEO Timisoara, definitie si studiu de caz

Optimizare SEO; ce inseamna acest lucru si avantajele unei astfel de operatii asupra site-ului dvs.
Gandeste in modul de optimizare SEO

Aceasta pagina este pentru cei care nu stiu ce inseamna SEO si ce beneficii aduce o optimizare. Ideea de baza este ca daca un site nu este optimizat pentru a fi gasit de motoarele de cautare el nu va functiona. Desigur ca nu este vorba de o functionare ad-literam, ci una mult mai profunda, respectiv nu te scoate "in fata", caci de asta ti-ai facut site-ul, nu-i asa? El se vede pe internet, nu-i nicio problema, dar numai daca stii unde sa-l cauti...

buton meniu

Definitie SEO

seo definitie

Sa spui ca faci optimizare SEO pentru Google la un site este un pleonasm, caci chiar SEO inseamna acest lucru, respectiv „search engine optimization”. Dar toata lumea zice asa, iar ca sa te apuci sa explici oamenilor ca se exprima gresit ar fi oarecum similar cu incercarea de a te tine de tren ca sa nu poata pleca din gara. Si, totusi, de ce se foloseste acest termen? Pentru ca este o contradictie intre gramatica, ideile comerciale si alte chestiuni de marketing al celor de la Google, subiect asupra caruia nu insistam acum.

Deci, ca sa lamurim, acronimul SEO inseamna exact acest lucru: optimizarea unui site pentru a fi mai usor vizibil motoarelor de cautare. Retineti, o optimizare SEO nu te plaseaza in prima pagina, decat doar daca asa ca tine, ca site-ul tau, mai sunt doar noua persoane pe lumea asta.

Inca o data, pe scurt: optimzare SEO inseamna toate acele operatiuni care se fac asupra unui site, astfel incat acesta sa poata fi gasit cand cauti ceva despre continutul lui.

Dupa ce am explicat cam ce inseamna notiunea asta de SEO, poate ar trebui sa va spun de ce trebuie facuta aceasta optimizare. Raspunsul este simplu daca vom trata motorul de cautare Google ca pe o persoana. Adica noi stim cine este individul Google, dar el stie cine suntem noi? Exact asa, sa-i dam o carte de vizita lui Google pe care scrie numele si adresa noastra, apoi cu ce ne ocupam noi acolo, acasa, unde stam, ce facem si cati bani vrem pentru ceea ce facem...

Daca ar fi asa de simplu...

Dar nici foarte complicat nu e! Pana la urma asta trebuie sa facem, sa-i dam o carte de vizita persoanei Google, dar nu la modul traditional, ci intr-un fel mai aparte. Scriem in site toate informatiile de care are nevoie si i le lasam. Vine el si le citeste singur, nu chiar Google in persoana, ci isi trimite crawler-ele. un fel de colaborarori, adica roboti, care umbla pe net si va spioneaza site-ul apoi face clasamente.

Apoi, dupa ce si-a facut o idee cine sunteti si ce faceti, Google spune si altora acest lucru. Adica oricui intreaba despre tine sau despre ceva care faci si tu... Asa se face afisarea pe paginile de cautare!

Felul in care este scrisa cartea de vizita ce i-o dati lui Google este de fapt SEO, adica optimizarea site-ului. Daca ati inteles pana aici, inseamna ca va e limpede notiunea de SEO!

buton meniu

Studiu de caz SEO

Pot spune ca un site este setat de regula pentru o gama restransa de cuvinte cheie. Adica el va functiona cel mai bine daca avem pretentia sa ne slujeasca interesele exprimate printr-un cuvant-doua sau o combinatie restransa de cuvinte, sau o expresie, o combinatie de cuvinte... adica o cheie!

Aceasta cheie se pune in locuri specifice, dar cu siguranta ca va da rezultate daca o plasam in titlul paginii. Daca, de exemplu, titlul paginii de inceput a site-ului nostru este „paharunic.ro - Pahare personalizate si cadouri unice! - paharunic.ro” pot sa bag mana in foc ca la o cautare Google rezultatele nu vor fi cele asteptate, adica potentialii clienti sa fie dirijati spre site-ul in cauza. Nu va veni aproape nimeni la site-ul acesta ca sa vada produsele si sa cumpere...

optimizare seo

Oare de ce? Sunt mai multe motive. Unul ar fi acela ca sunt zeci-sute de site-uri cu asa ceva si sansele ca tocmai eu sa sar in ochi clientului sunt destul de mici daca nu am un SEO implementat in site.

Un alt motiv pentru care nu sunt gasit pe Google (sau nu se afla intr-un loc bun!) este acela ca in pagina de start a site-ului nu se da nicio indicatie unde este acest magazin faimos de pahare. Nu stie nimeni, nimic, iar Google n-are timp de pierdut, este o persoana grabita iar daca nu-i dai adresa ta se duce mai departe...

Cum ar putea SEO sa schimbe lucrurile!? O metoda simpla ar fi aceasta: se incepe prin a schimba denumirea paginii de inceput. Adica sa se numeasca in genul „Pahare personalizate Timisoara si cadouri unice Romania”!

Cine procedeaza in acest fel nu e departe de a da lovitura! Impusca dintr-un foc mai multi iepuri: furnizeaza din start informatia cu ce vinde, unde se afla magazinul, aria de acoperire a comertului si de asemenea tematica acestuia. Cum face ca site-ul lui sa fie afisat inaintea concurentilor? Asta este deja o alta discutie, vorbim cu alta ocazie...

Asta inseamna SEO!

buton meniu

Contact






buton meniu