Audit SEO gratis, pe bani și dacă aveți cu adevărat nevoie

audit SEO 200 lei
200 de lei pentru un audit SEO, o investiție mai mult decât rezonabilă

Dacă ați ajuns pe această pagină înseamnă că vă preocupă un audit. Că vă interesează SEO, vreți să știți cum să vă puneți mai cu folos site-ul la treabă. Înainte de toate vă voi prezenta ceea ce trebuie să știți despre astfel de analize. Apoi, la sfârșit, veți afla motivele pentru care (poate) ar trebui să apelați la serviciile mele.

În cazul în care știți ce este un audit, dacă aveți noțiuni (măcar) generale despre SEO și nu aveți chef sau timp pentru sugestiile mele, atunci puteți sări direct la ultimul subtitlu al acestei pagini.

Definiția unui audit SEO

Noțiunea de audit SEO reprezintă un serviciu care se oferă din ce în ce mai mult în ultimii ani. Ce înseamnă? Pe scurt și pe înțelesul tuturor, un astfel de audit este o examinare a site-ului dvs. A capacității lui de a fi găsit de motoarele de căutare și în consecință de a performa. Pe baza informațiilor obținute se pot trage concluzii și se pot face recomandări pentru viitor.

Auditorul inspectează conținutului site-ului dvs. dpv al SEO. Analiza este făcută în general de către o firmă de consultanță, o agenție de marketing, un freelancer (de exemplu eu) care oferă servicii de optimizare a site-urilor. Indiferent cine execută respectivul audit, concluziile și opiniile oferite trebuie să se subordoneze scopului site-ului dvs.

Așadar, țelul unui audit SEO este tocmai acela de a oferi informații despre conținutul site-ului. Despre setările lui și dacă acestea există, dacă sunt corecte și cum ar trebui modificate. Pe cale de consecință, cine are un site care nu funcționează perfect – adică nu este destul de bine poziționat în căutările Google sau nu are suficienți vizitatori – ar trebui ca după audit să poată face corecțiile necesare.

Credibilitatea auditului. Ce îl face mai plauzibil…

În opinia mea, credibilitatea este cea mai mare problemă a unui audit SEO. Încrederea pe care ți-o conferă (sau nu) un auditor este determinantă. Accepți și crezi în informațiile unui audit în funcție de câțiva factori.

  • Primul și cel mai important factor de credibilitate este însăși nivelul nostru de cunoștințe despre „Search Engine Optimization”. Dacă știm ceva despre SEO și dacă da, cât de actuale sunt informațiile pe care le avem
  • Un audit ar fi mai credibil dacă îl face, de exemplu, cineva din străinătate. Unii dintre noi avem tendința de a ne subevalua. Da, uite, ăia știu ce vorbesc, la ei este altceva…
  • Suntem tentați de a da credibilitate unui raport și în funcție de autorul acestuia. Păi de unde știe babalâcul ăsta (sau puțoii ăia) ce trebuie făcut!?
  • Un audit SEO îl acceptăm și dacă ne spune ceea ce am vrea noi să auzim. Dacă se încadrează în tiparele în care am lucrat până atunci. În funcție de ceea ce credem noi că este bine. Ajungem să concluzionăm că da, aici ar mai trebui să lucrez ceva, să mai corectez asta și atunci va fi bine. Or tocmai astfel suntem deja într-o mare eroare. Căci dacă am fi făcut bine până atunci, n-am fi avut nevoie de audit.
  • Avem tentația (să recunoaștem asta) de a accepta niște sfaturi și în funcție de efortul financiar la care suntem supuși. Oamenii, în general, au tendința de a lua ceva pentru ce nu trebuie să plătească. În acest sens, cuvântul gratis este magic. Un audit SEO obținut pe gratis ar putea deveni esențial pentru noi.

Audit SEO gratuit. Obținut prin scripturi

Când solicitați un audit SEO gratuit, de obicei vă dați datele de contact. Acestea sunt un fel de preț. După ce veți primi auditul „gratuit”, veți fi contactați pentru a vi se face unul real, respectiv un audit SEO la modul serios.

Cum spuneam mai sus, sfaturile gratuite sunt la mare căutare. De ce să plătesc pentru ceva când pot să obțin pe gratis. Nu este ceva caracteristic doar pentru români, este o întreagă filosofie pe această temă. Cuvântul gratis face parte din instrumentele celor care se ocupă de marketing.

Un audit SEO obținut gratis vă va furniza foarte puține informații relevante despre site-ul dvs. Sau chiar deloc importante. Pentru că în lumea reală nu este nimic gratuit. Orice informație costă, orice serviciu costă. Există și o vorbă: cât plătești, atâta face! Iar traducerea este aceasta: Dacă n-ai plătit nimic, la ce să te aștepți!?

Acest tip de audituri se fac la modul automat, de către niște soft-uri astfel programate încât să dea informații generale. Informații pe care altfel le-ați putea vedea și singuri. Auditul SEO generat de un script nu ține cont de specificul site-ului dvs. Nu ține cont de scopul site-ului. Nu oferă o strategie reală. Programul își vede de treaba lui, citește ceva din site-ul dvs și vă oferă o interpretare.

Linkuri de audituri „gratuite”

Rezultatul unui audit SEO obținut prin scripturi este influențat de data la care a fost făcut acel soft. De nivelul de cunoștințe despre optimizare al programatorului. Mai jos, aveți câteva linkuri de unde puteți obține așa ceva.

  • SEOPTIMER este o analiză care chiar e gratis. Marele lor păcat este însă că informațiile oferite sunt atât de generale, atât de banale!… Desigur însă că dacă doriți o analiză serioasă va trebui să vă prezentați, să vă dați datele de contact. Este un prim preț. Apoi, dacă acceptați, se face o treabă ceva mai serioasă. (Totuși, eu nu cred că lucrează cu site-uri din România. Exemplul a fost dat cu titlu general, informativ.)
  • SEMRUSH este o colecție de progrămele. O puteți încerca, desigur cu limitări și doar pe o perioadă de 30 de zile. Opinia mea este însă aceea că dacă ați ști SEO nu ați avea nevoie nici de SEMRUSH, nici de audit și nici să citiți acest articol. Iar dacă nu știți prea multe despre optimizare, atunci nu veți înțelege informațiile.
  • CLICKBrainiacs este o agenție de marketing românească. Este un exemplu clasic a ceea ce vă spuneam mai sus. Pentru a primi un audit gratuit trebuie să vă dați datele. Apoi, urmează să vi se facă o ofertă, o propunere, o alternativă…

Oferta mea de audit

audit SEO
Cumpără un Audit SEO și plătește online cu cardul.
  • preț 200 de lei
  • se achită online cu cardul sau prin transfer bancar, în ultimul caz vă rog să-mi trimiteți o comandă fermă pe e-mail;
  • termen de realizare 3 zile lucrătoare;
  • recepție prin document tip word expediat prin e-mail;

Un audit SEO făcut de mine se întinde pe cel puțin două pagini. Mie îmi ia timp și studiu să „vă citesc” site-ul. Este o remunerație corectă pentru un job corect și calificat. 

Analiza pe care o fac eu site-ului dvs are la bază următorul fundament: vă arăt ce vede Google! Apoi, vă învăț cum să vedeți și dvs. Vă explic ce trebuie să faceți pentru a remedia sau a îmbunătăți situația. Eu lucrez „manual” ca să mă exprim astfel, adică nu prin intermediul scripturilor.

La ce vă folosește? În primul rând aveți o bază de plecare. Știți de ce nu se indexează site-ul, știți ce să faceți și ce să cereți unei agenții sau unui freelancer care se ocupă de site-ul dvs.

Eu vă ofer exemple concrete despre modificările pe care le-aș aduce site-ului dvs. Am convingerea că veți fi mulțumiți. Mă străduiesc ca prin această analiză a site-ului dvs să vă ofer cea mai bună soluție de promovare și dezvoltare.

Opțiunea este la dvs. Însă eu consider că suma pe care vi-o pretind este o investiție mică pe care trebuie să o adăugați la succesul site-ului dvs. Un audit SEO la prețuri rezonabile și care vă poate ajuta să vă ridicați site-ul.


Auditul în linkuri și documentații

Vă invit să mai citiți și alte articole scrise de mine și care vă pot ajuta în luarea unei decizii.

Linkuri externe:

Despre Matei Bitea Articolele 212
Ofer servicii de optimizare SEO si locuiesc in Timisoara. De web design m-am apucat la sfârșitul anilor 90. Apoi, cam de prin 2004 „m-am tras” spre SEO. Sunt fost jurnalist. Așadar copywriting-ul, crearea de conținut, mi se potrivesc ca o mănușă. La fel, marketing digital, seamănă cu ce făceam noi ca să vindem ziarul... Acum sunt freelancer. Mă ocup de SEO și scriu site-urile altora. Doar asta fac...