Crapa sobolanii SEO!

sobolan SEO
Servicii de optimizare SEO șobolănești!

 Matt Cutts, nimeni altceineva decât capul răutăților din echipa Google și care se ocupă de problematica SEO și a spam-ului, în articolul său The decay and fall of guest blogging for SEO , despre care mărturisesc că m-a lămurit în privința viziunii americane despre optimizarea unui site, spunea că e gata cu chestia asta de SEO pe blogul altora.

Adică postările pe bloguri au devenit o sursă inepuizabilă de spam, s-a abuzat de libertatea de exprimare și în general nu mai este nimic de calitate în comentariile de pe blog. Mai mult, ne sfătuia ca dacă nu cunoaștem bine pe autorul unui comentariu să nu permitem afișarea. Astea sunt adevărate, căci știu români care în speranța unui SEO agresiv și tare al naibii, bun pentru patronii șmecheri de firme adevărăciuni, stăteau toată ziua pe net să fie scriitori de „search engine optimization”, după cum se va vedea în continuare.

De ce nu vor unii să moară sau să iasă din afacerea cu SEO? Simplu: pentru că încă merge! Merge la noi, unde să citești ceva este un efort atât de mare că mai bine te uiți în gura primului lăudăros ieșit în cale, unde dacă-i spui omului că-l vei pune pe prima pagină a Google te crede și te declară fratele lui! În România, unde dacă plătești un anunț pe Google că tu ești cel care face SEO, că doar tu ești expertul, că promovezi orice afacere, că garantezi succesul, ei bine dacă faci toate astea se vor găsi destui care să te plătească. Însă e vremea de „stop jocul”! O optimizare de site nu se mai face cu anunțuri agresive…

Optimizarea site-urilor scoate deja din calcul postările pe blog-uri, comentariile pe ziarele on-line, altfel spus nu mai merită să navighezi toată ziua pe edițiile românești ale tabloidelor și să scrii porcării, să scrii orice doar ca să se facă o legătură spre site-ul tău. Nu mai merită nici să alergi după blogurile vedetelor, să te prefaci că le citești iar apoi să scrii „da Săndico, așa este, România te susține, ai cel mai tare website, divorțează de măgarul ăla că l-am văzut la Capșa cu șuia!” Totul în speranța că ți se face legătură spre site-ul tău, că-ți crește ranking-ul și că ajungi în „top of the search”!

Știți doar că e adevărat, citiți doar comentariile la ziarele noastre… pline de obscenități, de înjurături, de fapt cred că „post-comment”-urile astea sunt și un loc de întâlnire al mitocanilor!

După ce am scris despre chestia asta, că Google nu se mai uită decât la conținut, că adio cuvinte cheie mascate în site (adică „keyword”, un set, o listă pe care ți-o promovează șmecherii ca să te ducă pe prima pagină) am primit numai e-mailuri și comentarii porcoase, ceva de genul că cine naiba sunt eu, etc… Este și motivul pentru care nici nu mă mai uit pe comentariile blogurilor mele, iar în viitorul apropiat voi desființa posibilitatea de a posta ceva. Am și obosit să tot șterg mesajele de la derbedei, dușmani, ruși, chinezi și mai sunt nații cu care nu mă înțeleg…

Primele rezultate au apărut deja. Ei, adică șmecherii SEO-ului românesc, cei cu optimizări de site pentru a fi pe prima pagină te întreabă: ai fost penalizat de Google? Noi avem soluția!

Încercați-o! Soluția adică. Și vedeți cum vă mor afacerile…

scris de Matei Bitea


Despre Matei Bitea Articolele 94
Am fost jurnalist. M-am retras. Acum sunt freelancer și mă ocup de optimizare SEO. Scriu și fac site-uri...

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns