SEO pentru „închirieri de mașini” în Timișoara

piramida saqqara

O optimizare SEO poate fi descrisă ca o piramidă. Adică în vârf este cuvântul pentru care s-a setat un site. Vrei să fie optimizat la două cuvinte cheie… mai cobori o treaptă. Trei, mai cobori una și tot așa… Asta este o descriere a forței pe care o dă procesul de optimizare la un site. Cu cât mai puține cuvinte, cu atât te afli pe un etaj superior, mai spre înălțimea cerului… Cu cât vrei să ai un site mai bun la toate, cu atât te apropii de pământ, de jos, de nimic…

Unuia din clienții mei, respectiv o firmă de închiriat mașini, i-am făcut optimizare SEO și a ajuns pe prima pagină chiar pe locul doi, respectiv Marvomil Rentacar. Omul e mulțumit. E pe locul doi la „închirieri auto” dar vrea si la „inchirieri masini”, că acolo e „doar” pe șase! Iar eu mă bucur când vin oamenii tot la mine și se-ntorc să le lucrez tot eu.

Când se întorc clienții la mine mă simt ca pe vremuri, când mă duceam pe teren și dădeam prin cine știe ce cătun de unul care mă citea prin ziare… Aia optimizare, nu chestiile astea de doi bani, de acum, cu site-uri, cu SEO…

Revenind la site-urile cu mașini, cred că acest gen de afaceri, cu tractări auto și închirieri sunt printre cele mai mari consumatoare de SEO din România. Aici se dau bătălii la greu, care să fie pe prima pagină! Apoi, nu doar să fie pe prima ci să fie chiar primii! Mie-mi place asta.

Problema acestor gen de lucrări este aceea că nu poate fi crescut doar un segment, căci cum întărești ceva într-un loc se slăbește în altă parte. Deci, în cazul de față, o optimizare SEO făcută pentru „închirieri mașini” va implica în mod automat și o creștere la „închirieri auto”! Nu știu dacă el s-a gândit la asta înainte de a veni la mine, dar eu m-am gândit și totuși am semnat contractul.

Acum, va trebui să ascut piramida, să dau niște pietre la o parte, să așez altele. Să fie un SEO ca lumea, să-mi placă mie în primul rând… Să mi se întoarcă și alți clienți.

 

Despre Matei Bitea 164 de articole
Ofer servicii de optimizare SEO si locuiesc in Timisoara. De web design m-am apucat la sfârșitul anilor 90. Apoi, cam de prin 2004 „m-am tras” spre SEO. Sunt fost jurnalist. Așadar copywriting-ul, crearea de conținut, mi se potrivesc ca o mănușă. La fel, marketing digital, seamănă cu ce făceam noi ca să vindem ziarul... Acum sunt freelancer. Mă ocup de SEO și scriu site-urile altora. Doar asta fac...